1. პროექტის სახელწოდება:,, დაცული ტერიტორიები "
2.პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით: პროექტი ითვალისწინებს ინფორმაციის მოპოვებას საქართველოს სხვადასხვა კუთხეებში დაცული ტერიტორიების შესახებ.
.3პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები გაეცნობიან საქართველოში დაცული ტერიტორიების შესახებ არსებულ სხვადასხვა სახის ინფორმაციას.
4. პროექტის მიზნები: პროექტის მიზანია ხელი შეუწყოს მოსწავლეებს ისტ--ის-დახმარებით მონაცემთა შეგროვებას და პროექტის პრეზენტაციას. მოსწავლეებმა უნდა ისწავლონ თუ როგორ გაინაწილონ ჯგუფებში ფუნქციები, როგორ გაითვალისწინონ ერთმანეთის აზრი, როგორ შეაჯერონ მოპოვებული ინფორმაცია ისე რომ კვლევის საბოლოო პროდუქტი სრულყოფილი გამოვიდეს.განუვითარდებათ სხვათა ნამუშევრების შეფასების (ესთეთიკური) უნარები, გახდებიან კრეატიულები.
5. მოსწავლეთა ასაკი: 11-12 წელი
6. ვადები / ხანგრძლივობა: 14 დღე
7. მოსალოდნელი შედეგები / პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეები ისწავლიან ისტ-ის დახმარებით როგორ მოიპოვონ და წარმოაჩინონ მასალები, გამოთქვან საკუთარი აზრი მოპოვებულ მასალებზე. გააკეთებენ ელექტრონულ პრეზენტაციებს თემებიდან გამომდინარე. გაეცნობიან საქართველოში დაცულ ტერიტორიებს.
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: წიგნები, უფროსები, ინტერნეტიდან ამოღებული მასალები. კომპიუტერი, პროექტორი, ელექტრონული პრეზენტაცია.
9 პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები): კლასი გავყავი ჯგუფებად. ავირჩიე ლიდერი, თითოეულ ჯგუფს გავუნაწილე დავალება მოიძიონ მასალები დაცული ტერიტორიების შესახებ:
1 ჯგუფი: მოიპოვებს ინფორმაციას ლაგოდეხის ნაკრძალის შესახებ.
2 ჯგუფი:
10. საგნებთან /საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ქართული.
ქართ.vii.4. მოსწავლე მონაწილეობს საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
ჯგუფებთან ერთად ამზადებს სადისკუსიო გამოსვლას: დამოუკიდებლად დაამუშავებს საკითხს, მოიძიებს ინფორმაციას, შეიმუშავებს თვალსაზრის, რომელსაც გააცნობს და შეუთანხმებს ჯგუფის წევრებს; გამოდის წყვილის, ჯგუფისა თუ კლასის მომხსენებლის როლში და ითვალისწინებს და გამოხატავს მათ საერთო აზრს;
11. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი)
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:
13. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:
No comments:
Post a Comment